Na początek chętnie zacznę od tego, że tylko raz wystąpił błąd w tym całym edytorze, który to pokazałem na obrazku obok, a tak to cały Edytor jest bardzo przyjemny i można zrobić wiele ciekawych designów ;) Zaczynamy ! PL
Kiedy twoje ustawienia prywatności są ustawione na "Friends & załoga", członkowie załogi będą mogli zobaczyć informacje o Tobie. Możesz zarządzać ustawieniami prywatności aby zmienić.
ZAPRASZAMY do podręcznika EDYTORA Godła
Społeczny Edytor Godła Klubu umożliwia członkom możliwość tworzenia niestandardowych grafik używanych do reprezentowania siebie i swoich załóg zarówno w Max Payne 3 oraz na stronie internetowej Social Club. Jeśli jesteś zaznajomiony z edytorem, co pokazuje poradnik, który przeprowadzi Cię przez jego podstawowe funkcje, dzięki czemu można szybko zacząć swoje dzieło.
KATEGORIE I OBIEKTY
Do Redakcji Godła została załączona biblioteka kształtów gotowych, która jest podzielona na kilka różnych kategorii. Kliknięcie na jednej z tych kategorii będzie wypełniać panel obiektu z pełną listą powiązanych kształtów. Po znalezieniu określonego kształtu, który chcesz użyć w Godle, kliknięcie spowoduje dodanie go do projektu.
WARSTWY
Panel Warstwy wyświetla wszystkie kształty aktualnie dodanych do projektu. Kształty są uporządkowane od góry do dołu na podstawie ich kolejności stosu na płótnie - im bliżej kształt jest na szczycie listy, tym bliżej jest na pierwszym planie. Aby zmienić kolejność warstw, wystarczy kliknąć i przeciągnąć kształt w górę lub w dół listy. Aby zmienić kolor warstwy, kliknij na placu próbki koloru w prawym dolnym rogu.
Unoszące się nad warstwą funkcjonalności oferują cztery dodatkowe opcje:
DUPLIKAT: Tworzy kopię wybranej warstwy i umieszcza go bezpośrednio wyżej w stosie warstw.
Blokada: Blokuje wybraną warstwę, aby zapobiec niepożądanej edycji.
TOGGLE FILL: Określa, czy kształt jest stale wypełnieniany lub jego kontury.
DELETE: Usuwa zaznaczoną warstwę z projektu.
PŁÓTNO
Płótno jest twoim podstawowym obszarem roboczym. Możesz wybrać kształt klikając na niego tutaj lub na jego miniaturkę na panelu Warstwy.
Spowoduje to wygenerowanie obwodu wokół zaznaczonego kształtu z ośmiu interaktywnych uchwytów przeciągania.
Klikając i przeciągając na północ lub południe pól będzie zmienić rozmiar kształtu w pionie na wschód i zachód pudełka będzie zmieniać rozmiar kształtu w poziomie, klikając i przeciągając z uchwytem narożnym z rozmiaru kształtu we wszystkich kierunkach na raz, utrzymując jej pierwotne proporcje, klikając i przeciągając na obrzeżach jedno z pól narożnych pozwala na obrócenie kształtu do 360 stopni w obu kierunkach.
PASEK
Toolbar (czyt. pasek) jest pełen przydatnych funkcji, które pomogą Ci dostosować swój projekt.
PRZEŁĄCZNIK GRID: nakłada siatkę na warstwie tła, aby pomóc w pozycjonowaniu kształtów. Podczas gdy aktywne, kształty będą przyciągane do pięciu pikseli przyrostów.
Podgląd: Wyświetla aktualny projekt w trzech wymiarach głównych używanych w całej Społecznej stronie internetowej Klubu.
Przerzuć w poziomie: Odbija zaznaczony kształt całej osi Y.
Przerzuć w pionie: Odbija zaznaczony kształtu całej osi X.
CENTRUM poziomo: centrum Pozycji z zaznaczonego kształtu w pionie w centrum płótna.
Wyśrodkuj pionowo: Centrum Pozycji z zaznaczonego kształtu w poziomie centrum płótna.
Wzorniki kolorów: Od góry do dołu wyświetlaczy kolorowych aktualnie wybranego kształtu, 12 ostatnio używanych kolorów, a projekt na kolor tła.
UNDO: Przywraca ostatnie dokonane zmiany do projektu przed każdym kliknięciem.
REDO: Przywraca żadne zmiany w wyniku przycisku Cofnij.
Wyczyść Płótno/CLEAR CANVAS: Usuwa wszystkie warstwy w bieżącym projekcie.
Save Zapisuje projekt do panelu Moich emblematów.
MOJE Emblematy
Wszystkie zapisane projekty godła będą przechowywane w tym panelu. Każdy członek Klubu Społecznego może przechowywać maksymalnie 10 projektów w ich osobistej bibliotece w danym momencie. Najechanie na miniaturze pokaże trzy opcje dla każdego projektu:
EDIT: Otwiera wybrany projekt na płótnie.
PUBLIKACJI: godło wywozi z osobistej biblioteki do załogi swojego wyboru.
KOLEKCJE Emblematów
Panel Kolekcji wyświetlanych wszystkich emblematów związanych z wszelkimi załogami, których jesteś członkiem, a także liczba gotowych Emblematów Rockstar, których można użyć do inspiracji. Kliknięcie na jeden z tych emblematów skopiuje go na płótno. Po otwarciu, można edytować projekt tak, jakby był on sam twój i zapisać dostosowaną wersję do swojej osobistej biblioteki.
ENG
When your privacy settings are set to "Friends & Crews", Crew members will be able to see information about you. You can manage your privacy settings to change this.
WELCOME TO THE EMBLEM EDITOR TUTORIAL
The Social Club Emblem Editor empowers members with the ability to create custom graphics used to represent themselves and their Crews both in Max Payne 3 and on the Social Club website. If you're unfamiliar with the Editor, the following tutorial will guide you through its basic features so you can quickly get started on your masterpiece.
CATEGORIES AND OBJECTS
The Emblem Editor's library of ready-made shapes is organized into a number of different categories. Clicking on one of these categories will populate the Objects panel with its full list of associated shapes. After finding the specific shape you want to use in your Emblem, clicking on will add it to your project.
LAYERS
The Layers panel displays all of the shapes currently added to your project. Shapes are ordered top-to-bottom based on their stack order on the canvas -- the closer a shape is to the top of the list, the closer it is to the foreground. To reorder your layers, simply click and drag a shape up or down in the list. To change the color of a layer, click on the square color swatch in the lower right hand corner.
Hovering over a layer provides four additional options:
DUPLICATE: Creates a copy of the selected layer and places it directly above in the layer stack.
LOCK: Locks the selected layer to prevent unwanted editing.
TOGGLE FILL: Determines whether the shape is a solid fill or outline.
DELETE: Removes the selected layer from the project.
CANVAS
The Canvas is your primary workspace. You can select a shape by clicking on it here or on its thumbnail in the Layers panel. Doing so will generate a bounding box around the selected shape with eight interactive drag handles.
Clicking and dragging on the north or south boxes will resize the shape vertically The east and west boxes will resize the shape horizontally Clicking and dragging from a corner handle with resize the shape in all directions at once, maintaining its original proportions Clicking and dragging just outside one of the corner boxes will allow you to rotate the shape up to 360 degrees in either direction.
TOOLBAR
The Toolbar is full of useful features to help you fine tune your project.
TOGGLE GRID: Overlays a grid on the background layer to help with positioning of shapes. While active, shapes will snap to five pixel increments.
PREVIEW: Displays the current project at the three main sizes used around the Social Club website.
FLIP HORIZONTAL: Reflects the selected shape across the Y-axis.
FLIP VERTICAL: Reflects the selected shape across the X-axis.
CENTER HORIZONTALLY: Positions center of selected shape at vertical center of canvas.
CENTER VERTICALLY: Positions center of selected shape at horizontal center of canvas.
COLOR SWATCHES: From top to bottom displays the color of the currently selected shape, 12 recently used colors, and the project's background color.
UNDO: Reverts recent changes to the project on each click.
REDO: Reverts any changes as a result of the Undo button.
CLEAR CANVAS: Deletes all layers in the current project.
SAVE: Saves the project to the My Emblems panel.
MY EMBLEMS
All of your saved emblem projects will be kept in this panel. Each Social Club member may store a maximum of 10 projects in their personal library at any given time. Hovering over a thumbnail will reveal three options for each project:
EDIT: Opens the selected project on the Canvas.
PUBLISH: Exports emblem from personal library to the Crew of your choice.
DELETE: Deletes the selected layer from the project.
EMBLEM COLLECTIONS
The Collections panel displays all of the emblems associated with any Crews of which you’re a member as well as a number of pre-made Rockstar Emblems that you can use for inspiration. Clicking on one of these emblems will copy it to the Canvas. Once opened, you can edit the project as if it were your own and save a customized version to your personal library.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz